keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Aikojen takaa #3 ~ Toivon liekki






    Jatkuu siis edellisestä postauksesta. En päässyt sille kuvauspaikalle mille oli tarkoitus silloin viikkoja sitten, ja säätkin ovat olleet jollain muulla kuin minun puolellani. Tänään oli sitten lopulta nätti, aurinkoinen ilta ja löysin sopivan kuvauspaikankin. Siispä jatketaan tarinaa! :3



"Olenkohan jo riittävän kaukana... unistani? Jalkani ovat ihan kipeät. Oh, tuolla
on joku rakennus. Ehkä voin levähtää hetken siellä"

Pääsinpäs pois siitä kirotun pitkästä heinikosta! 

Kaze istahtaa rakennuksen seinustalle hetkeksi.
Taisin olla ihan hullu kun tälleen näin lähdin. Täällä tuulee ja minulla on vain yövaatteet. 

"Vaan ei auta valittaa, minulla on syyni juoksennella kaukana kotoa"
*Kohottautuu ylös*

"Joten täytynee kai vain jatkaa matkaa. Minne sitten olenkin menossa" 

Lähistöltä löytyy kuivunut puro, jota pitkin Kaze lähtee kapuamaan rinnettä ylös.

 Hmm? Tuolla... on joku!

Kaze: "Hei sinä siellä. Niin, just sä. Kuka olet ja mitä teet täällä? Mun alue...

Muukalainen vastaa tyynesti: ".... Honoo. Tai siksi minua 
ainakin on kutsuttu koko elämäni" 

Honoo: "Synnymme jonakin - ja saatamme kuolla jonain toisena. Kuka sinä mahdat olla?"

Kaze: "Minun nimeni on Kaze" 

Kaze: *kiertää Honoon toiselle puolelle*
"Minulla oli joskus ystävä nimeltä Honoo. Nimenomaan oli

Honoo: "Sepä erikoista... En turhan usein törmää tämän nimisiin" Kaze... Kaze...
Kaze: "Tosin en koskaan kutsunut häntä Honooksi. Hänen lempinimensä Kiba
tuli hänen koko nimestään, Kibou -"

 Honoo: "Kiba? Niinkö sinä sanoit?"

 Honoo: "Sittenhän... sinä olet se Kaze jonka minä tunnen. Niin - niin tietenkin! Tuo arpi ja kaikki..."

Kaze: "K-Kiba? Sinäkö..? Mutta.. luulin sinun kuolleen?" 

Kaze: Mutta minun Kibani hiusten kuuluisi kaiken logiikan mukaan
olla valkoiset! Eikä hänellä ole toinen silmä sokea. Ellei sitten... hän saanut
tuota haavaansa vasta myöhemmin? Voisiko se olla....


    Huaaah sainpas liekkilapsen mukaan blogiin! Tällainen tämä minun toinen nukkeni, ehdottomasti käynyt läpi paljon monivaiheisemman ulkonäköprosessin kuin Kaze. Pärstän suhteen alkuperäistä ovat vain huulet, eh heh. Milk Latte siis kyseessä mutta se nyt ei enää tuolla naamalla ole kovin olennaista. Mallin vaatteet onneksi ovat ihan käyttökelpoisia hänelle, joskin tuo mekko on omaan makuuni vähän liian juhlavan oloinen ihan arkikäyttöön. Ompelukone, missä olet kun sinua tarvitaan?!
Mutta mjaa, iloitkaa tarinasta ja silleen niin pois päin :3

10 kommenttia:

  1. Ihana C:
    jatkoaaa <3
    Neideillä on ihanat poseeraukset ja ihania neitejä molemmat muuutenkin C-:

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana kt jatkoo pian c:

    Honoo on ihana ja samoin Kaze♥

    VastaaPoista
  3. Ihana kuvatarina :3 Jatkoa pian!

    Molemmat neidit ovat nättejä ♥

    VastaaPoista
  4. JesjesJEEE!! Tätä olen odottanut, viimeinkin näin Honoopalleroisen ^^ Honoo on kaunis, osaat kustomoida nukeistasi niin omalaatuisia ja söpöjä :3 Ja kt:tä fanitan yhtä paljon kuin ennenkin (ellen jopa enemmän)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, mietinkin että onkohan Honoon esiintymistä odotettu =DD
      Aika reippaasti kustomoitu tuo tosiaan on, välillä tulee kateltua Milk Latten kuvia netistä ja mietittyä että oliko se joskus oikeesti tommonen =')

      Poista
  5. Ihana 'tarina' :) luin koko 'tarinan' yhteen putkeen, koska rakastuin Kazen kertomistapaan:)

    ❤ Nukkeblogi ~ http://onnenpuhallus.blogspot.fi/
    uusin postaus 15.10 (eka) > kommentoisitko?

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus ja oikeesti Kaze on ylisöppänä c: Olin sillai .__. OMG sul on toinenki nukke :D ! Ihunia on molemmat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän n_n
      Ja juu toinenkin pallopää on saapunut tähän huusholliin :3

      Poista

Kuka tahansa, myös anonyymit, voi kommentoida - älkää ujostelko vaan kirjoittakaa ajatuksenne teksteistä! :)
Kritiikkiä saa antaa, mutta epäasialliset kommentit poistan. Muistakaa siis käyttäytyä fiksusti!